Investiți în publicitate peste 1000 EUR pe lună dar nu sunteți satisfăcut de rezultatele obținute?

Verificați setarea sistemelor publicitare.

Investiți în publicitate peste 1000 EUR pe lună dar nu sunteți satisfăcut de rezultatele obținute?

Verifică setarea sistemelor publicitare.

Erorile des întâlnite în setarea sistemului publicitar Facebook Ads
Țintă greșită
Prețul licitației poate varia până la 1000% în funcție de public. De exemplu, CPC pentru anumite grupe de vârstă este mult mai mare decât pentru altele.
*Analizați publicul țintă, definiți: domeniul de activitate, interesele, educația, modelul de achiziție. Țintiți numai auditoriul dvs. de conversie.
Anunțurile publicitare nu sunt relevante.
Rețineți că nu toți utilizatorii care au văzut anunțurile știu despre marca dvs.
Publicul este împărțit în mod convențional în 3 categorii: Rece, Cald și Fierbinte.
*Creați oferte, materialele publicitare și mesajele pentru fiecare public în parte, astfel veți mări rata de interacțiune și implicare.
Nu utilizați audiențele personalizate
Nu se folosesc audiențele asemănătoare, oamenii care deja au interacționat cu pagina sau cei care au intrat pe site-ul dvs.
*Creați campanii publicitare de tip Retargeting, pentru a interacționa cu publicul ce au interacțonat cu publicitatea, într-o formă sau alta.
Alegerea formatului de anunțuri greșit
Facebook vă oferă posibilitatea de a experimenta cu diverse tipuri de publicitate. Cu toate acestea, mulți agenți de publicitate preferă în continuare cele mai simple opțiuni - creșterea acoperirii unei postări.
*Testați tipurile anunțurilor publicitare ca: carusel, anunțuri dinamice, Canvas, leads, publicitate video, etc.
Utilizarea anunțurilor ce nu iese în evidență
Oamenii vor sări peste anunțul dvs. în cazul în care imaginea și titlul nu sunt evidențiate în fluxul de știri Facebook.
*Principalele greșeli atunci când alegeți o imagine:
-fotografia seamănă cu o fotografie de amator sau teaser;
-anunțul nu are accente vii, ceea ce reduce vizibilitatea;
-poza nu se potrivește cu propunerea (oferta);
Nu este setat Pixelul Facebook pe site.
Setarea Pixelului Facebook este unul din punctele primordiale pentru promovarea unui serviciu sau produs pe site, el la rândul lui analizează și stochează informații despre acțiunile utilizatorilor.
*Dacă doriți ca acțiunile de pe site-ul dvs. să fie luate în considerație (completarea unui formular, interes față de o pagină de pe site, etc.) trebuie să adăugați un pixel Facebook la pagina web.

Erorile des întâlnite în setarea sistemului publicitar Google Adwords

Investiți în publicitatea contextuală, dar vânzările nu cresc?
Vedeți mai jos cele mai grave greșeli în setarea publicității contextuale.
Pagina de destinație nu este relevantă anunțului publicitar
Anunțul în sine nu vinde, scopul lui este să aducă traffic pe pagina de destinație, unde potențialul client ea decizia de a cumpăra. Verificați dacă pagina web este relevantă, nu investiți bani în vânt.
*Analizați pagina web:
1. Cât este de clară oferta Dvs.?
2. Sunt desfășurate avantajele produsului sau serviciului?
3. Cât de rapid se deschide site-ul?
4. Este adaptat site-ul pentru dispozitivele mobile?
Nu este setat Google Analytics cu obiective și auditorii de remarketing
Obiectivele vă ajută să urmăriți mai bine rezultatele anunțurilor și a paginii de destinație. Puteți urmări calea vizitatorului prin pâlnia de vânzări până la acțiunea dorită.
*Acestea vă ajută să micșorați bugetele investite și să măriți eficiența publicității contextuale, conversiei și ulterioara creștere a vânzărilor. Mai ales dacă conectați remarketingul și returnați vizitatorii interesați de produsul dvs.
Nu sunt segmentate cuvintele cheie pe grupuri de anunțuri
Extrem de des vedem campaniii publicitare care au în același grup de anunțuri cuvinte cheie generale, de exemplu nișa - clinică oftalmologică, folosește în același grup de anunțuri cuvintele cheie: oftalmolog, miopie, cataractă, operație la ochi, etc.
*Dacă doriți ca publicitatea să fie eficientă, să aveți o poziție mai bună față de concurenți, și să achitați cât mai puțin pentru fiecare clic, segmentați-o maxim posibil pe servicii sau produse cu anunțuri unice pe fiecare grup.
Nu sunt configurate extensiile la anunțurile publicitare
Funcționalitatea gratuită a serviciului Google AdWords include posibilitatea de a extinde un anunț. Foarte des antreprenorii și chiar agențiile de publicitate neglijează acest lucru. Acest lucru însă poate crește de câteva ori eficiența publicității dvs.
*Configurați următoarele câmpuri:
-locație;
-linkuri suplimentare;
-sună;
-anunțuri dinamice de căutare;
-comentarii;
Lipsesc „minus cuvinte" sau cuvintele negative
Fără a utiliza cuvinte cheie negative, pierdeți o parte din bugetul publicității și primiți clicuri irelevante.
*De exemplu, nișa dvs. este vânzarea apartamentelor. Puteți utiliza chei precum „design interior apartamente", dar acestea vor fi ineficiente și veți plăti pentru aceste clicuri. În acest fel, oamenii vor vedea un anunț de care nu au nevoie și vor pleca.
Nu este configurată rotația anunțurilor sau este doar un anunț
De exemplu, utilizați mai multe anunțuri în campania dvs. publicitară. Fiecare dintre ele este bun în felul său, dar testarea trebuie să fie făcută pentru a identifica cele mai eficiente reieșind din CTR anunțului, poziție, preț sau rata de conversie.
*Verificați periodic eficiența fiecărui anunț publicitar pe fiecare grup de anunțuri, ca să puteți optimiza campaniile publicitare.
Este pentru acele companii care nu sunt satisfăcute de rezultatele departamentului său de marketing sau a agenției cu care lucrează și ar dori să afle o părere din afară, asupra activității.
Este pentru acele companii care nu sunt satisfăcute de rezultatele departamentului său de marketing sau a agenției cu care lucrează și ar dori să afle o părere din afară, asupra activității.
Am întâlnit agenții și specialiști care nu cunosc lucruri elementare în setarea sistemelor de publicitate, Facebook, Google Adwords sau a sistemelor de analitică și din păcate sunt extrem de multe companii care nu pot verifica expertiza lor în marketing, iar analiza activității se efectuează în baza unor rapoarte Excel oferite de agenții în care majoritatea antreprenorilor nu înțeleg nimic.

Credem că este un serviciu relevant în momentul dat pentru piața locală, unde fiecare antreprenor care investește în publicitate ar dori să afle dacă banii sunt investiți eficient.

Budici Daniel
Made on
Tilda